بعد از معرفی دستگاه تقویت کننده انتن، نوبت به نصب این تجهیزات میباشد که کارشناسان ریپیتک در این مقاله با راهنمایی کامل و دقیق ذکر کرده اند، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

یکی از مهم ترین نکات جواب دهی تقویت امواج موبایل به نصب تجهیزات ریپیتر موبایل بستگی دارد. اگر در نصب تقویت سیگنال به مشکل بخوریم، اختلالات شبکه ای، کیفیت پایین سیگنال و عوامل مرتبط با این موضوع مواجهه هستیم.

نصب تقویت کننده آنتن موبایل | آموزش نصب تجهیزات تقویت انتن دهی موبایل - repeatech.com

آموزش نصب تقویت کننده آنتن موبایل

برای نصب تجهیزات تقویت کننده گوشی اول باید به بررسی کیفیت تجهیزات بپردازیم. این تجهیزات از جمله: آنتن فرستنده، آنتن گیرنده، کانکتور های LMR300 و 400، کابل کواکسیال 400 یا فیدر، کیفیت بوستر موبایل میباشد.

با آنتن های Indoor و Outdoor شروع میکنیم: در محیطی که قراره پوشش آنتن دهی دهیم، مکانی که سیگنال بهتری داریم را به عنوان گیرنده در نظر میگیریم و آنتن گیرنده در این مکان نصب میکنیم. این آنتن توسط کابل های کواکسیال به دستگاه تقویت کننده منتقل میشود و بوستر موبایل با ساختار مخابراتی، سیگنال را گرفته و سوار بر امواج استاندارد مخابراتی در بازه فرکانسی به آنتن های فرستنده انتقال میدهد. این امر سبب میشود که سیگنال محیط خارجی دریافت و به مکان مورد نیاز آنتن دهی انتقال میدهد.

مزایای نصب تقویت انتن موبایل

  • رفع مشکل آنتن دهی موبایل
  • تقویت اینترنت موبایل های 4G و 5G
  • افزایش کیفیت مکالمه و سرعت شبکه های اینترنت
  • بهبود امواج موبایل